Szerintem jobb, ha csinálsz 5 db új pst fájlt, és a postafiók beállításoknál megváltoztatod a kézbesítés helyét.
Innentől kezdve az új pst fájlokba érkeznek a levelek.
A régi 50GB-ost inkább nem bolygatnám. Vagy semmiképpen sem áthelyezéssel, hanem inkább másolással. Az áthelyezés az törléssel is jár, és ha "fájlrendszer" hiba van a fájban akkor ettől összeomolhat az egész. Ettől már szerintem a scanpst.exe is kiakadna. Nem tudom, hogy most ömlesztve vannak a különböző postafiókból érkezett levelek vagy nem, de lehet olyan üzenetszabályt létrehozni, ami az x postafiókon keresztül érkezett leveleket átmásolja a megadott mappába. De a többi mail másolását (pl elküldött elemek) is üzenetszabállyal oldanám meg. A manuális kijelölgetés, és átmásolás végtelenségig tartana. De valószínűleg a keresés vagy rendezés miatt is kiakadna az outlook.
Az üzenetszabály futtatását érdemes lesz inkább péntek délután elindítani.