Szerintem a flash, és RAM mennyiség függvényében sok mindent kihagynak az adott routerre portolt DD-WRT változatból. A DD-WRT jobban hasonlít a gyári firmwarek-re, hogy pl a router módok, és wifi módok be vannak betonozva, és csak a meglevőkből lehet választani.

Ha még vissza lehet csinálni a TP-Link firmware-t, akkor inkább Openwrt-vel érdemes próbálkozni. Feltéve hogy van a routernek 4MB RAM, és 16 MB flash. Az Openwrt esetén sokkal nagyobb a szabadság, csak a telepített csomagok határozzk meg hogy mit lehet vele csinálni. A Repeater funkcióhoz fel kell venni egy kliens, és egy AP adaptert összebridgelve, nincs ilyen gyárilag definiált funkció.
https://openwrt.org/docs/guide-user/network/wifi/relay_configuration
Valószínűleg az alaphoz képest fel kell rakni a wpa-supplicant csomagot, hogy kliens módban ismerje a WPA/WPA2 hitelesítést.

Nem a legújabb openwrt-t kell feltenni, hanem az elsőt ami támogatja az adott router adott verzióját pl. 10-est vagy 12-est. Ezek közül:
http://archive.openwrt.org/backfire/10.03.1/ar71xx/
http://archive.openwrt.org/attitude_adjustment/12.09/ar71xx/generic/
A magasabb verziókat már nem próbálják ki a régi routereken, és lehet túl kevés memória, vagy tárhely marad a futáshoz, és ilyen esetben csak TFTP-vel lehet visszaállítani jó esetben.