Szia!

A symantec security-je (ha jól emlékszem) nincs véletlenül rajtuk? Volt gondom
nekem is vele, ugyanígy nem ment fel a win frissítés azokra a gépekre, amiken
fönt volt. Leszedtem és úgy már okésan felment a frisítés. Viszont a leszedése
sem fáklyás menet, nem tudom miért, de volt olyan gép, ahonnan nem tudtam
teljes mértékben leszedni, ott inkább image-eltem egy jól működő másikról.