Üdv Mindenkinek!

Adott egy kb. 10 éves Sanyo projektor. Nem túl sokat használták, megfelelően
tette a dolgát mostanáig. (Plafonra szerelt, jelenleg nem áll rendelkezésre
megfelelő létra a megközelítéshez.)

Nincs kép rajta... Asztali gép hajtja meg, a monitor ment a DVI-VGA
átalakítóval, a projektor a VGA-ról. (Saját felbontása 1024x768) A kábelek
megcserélésével a kivetítőn továbbra sincs jel. Beállítottam több lehetséges
üzemmódot, visszavettem a frekvenciát (60Hz), kép nincs... Kivéve... ha a gépet
leállítom vagy újraindítom, nos akkor a leállítás képe ragyogóan látszik. A kép
színhelyesnek tűnik.

Úgy gondolom, ha leállításkor jól látszik, akkor nem halott. Mi lehet a hiba?

Üdv: Fodor Zsolt