Nem olyan egyszerű a dolog. HDMI 2-n nem lehet fullra kihajtani a 4K-t {4K 12pbc RGB (or 4: 4: 4) 60 Hz}, vissza kell venni valamiből. Vagy 12 bit YCbCr 4:2:2/4:2:0 60Hz, vagy 10bit, és akkor viszi a 4:4:4 60Hz-et. A tv-nek is kell ezeket tudnia, és a hdmi bemenetet is át kell állítani hdmi 2.0-ra. A kártya driverben hogy mit és hol kell állítani, azt nem tudom, 1050-et csak fényképen láttam. De tele a net ezzel a problémával, leginkább aDisplay Portos összekötést javasolják megoldásnak, meg hogy vegyél jó tv-t ami _tényleg_ tudja is, nem csak elméletben. Mondjuk oda sem elég a DP 1.2, kell a DP 1.4 hozzá. Az nvidia-nál a 900-as széria még 1.2 volt, de az 1000-estől már DP 1.4-et tudják, ott nincs gond. De kell a tv oldalon is a DP 1.4. Olvastam olyant, hogy még volt 1-2 éve is olyan 4k tv, amiben csak hdmi 1.4 chip volt, ami ugye oximoron. Úgyhogy utána kell járni annak is, hogy a tv biztos tuti 100% tudja-e a kívánt követelményeket.

https://forums.evga.com/GTX-1050-4k-60Hz-over-HDMI-support-m2646477.aspx
https://forums.tomshardware.com/threads/cant-run-4k-60hz-on-lg-27ud58-b-monitor-via-hdmi-with-gtx-1050ti.3432060/
https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=305136
stb. stb.