3. Én nem vagyok benne biztos, hogy egyáltalán bármit is kiosztanak.

Egyéb - GYIK:

"Miért nem lehet a nyertesek névsorát látni a honlapon?
A nyertesek névsora azért nem látható, mert az európai és a magyarországi törvények nem engedik meg. Magyarországon is bevezetésre került a személyi adatok védelme más néven a GDPR, ami szabályozza a személyi adatok védelmét."

Én amúgy ilyenről nem tudok, épp hogy nyilvánosan kell sorsolni, legtöbb esetben közjegyző jelenlétében. A nyerteseket közzé kell tenni, nyilván a jelentkezésnél esetleg lehet bekérni valami "becenév" szerű azonosítót, vagy mondjuk megfelelő kitakarásokkal anonimizált, de a nyertes által felismerhető neveket kitenni. Sőt, ahol rendesen csinálják, ott kifejezetten megkövetelik a hozzájárulást ehhez (mármint hogy milyen formában teszik közzé a nyertesek kilétét), illetve fénykép felhasználásához is engedélyt szoktak kérni.