nem kell szolgálati létra, simán eléri bárki a power gombot...(nálunk kis
vetítőtávú epsonok mennek kb 60 cm a táblától, földtől 220cm a bekapcs
gomb) ezt kívánja a tábla felső vetítési pontja, feljebb nem vihetem, mert
akkor az alacsonyabb tanárok nem érik el a tábla felső részeit...

Horváth Péter <justicefri...@freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. okt. 9.,
Sze, 12:50):

Kurucz Zoltán
*bitmester.hu <http://bitmester.hu>*