2019. 10. 24. 8:31 keltezéssel, Molnar Peter írta:
>Most komolyan, ha te ilyeneket forgalmaznál akkor a saját oldaladra
>kiírnád, hogy ez nem teljesen kóser? Vagy próbálnád úgy magyarázni
>a dolgot, hogy neked kedvezzen?

Azert nehany dolgon el lehetne gondolkodni:

1. Ha ez nem jogtiszta, akkor lopott aruval kereskednek a magyar jogszabalyok szerint.
Ennek 2 kovetkezmenye lenne:
- Aki toluk vasarol az orgazda, ergo buncselekmenyt kovet el
- Ha lopott áruval kerekednenek, akkor a NAV és a rendőrség már rég bezáratta volna a boltot.

Szerintem a ceg a fentiek miatt jogaszokkal szepen atnezte a jogi hatteret.

2. Az Europai Birosag iteletenek utanna lehet nezni.
Ha Magyarorszagon elitelnek valakit emiatt, akkor a Europai Birosag itelete alapjan felmentenek, csak eleg hosszu a jogi procedura.
Amugy meg ki perelne be?

En speciel, ilyen licenszet nem vennek, Magyarországon elfogadható (lehetőleg magyar cég) szamlaja nelkul.

Magyar számla. A cég meg SOV24 SERVICE Kft. , Lajta út 33 9024 Győr Hungary

Ennyi erővel az emag-tól vagy a Leier-től se vegyél semmit... :-P

Gy