Igazad lehet, mert Péter valami kódokról beszélt. Mi nem szoktunk ilyet
kapni. Csak olyat kaptunk, hogy xy.sulinet.hu domainről indított iskolai
regisztrációja hamarosan lejár. Én erre gondoltam. Bocs!
Ezek szerint ha valaki regisztrál a suliból a o365.oh.gov.hu címen, akkor
onnan jön egy igazolás kérés?
Ezt nem tudtam. Még csak tanári regisztrációt csináltam. Azzal meg nem kért
és nem is küldött semmit. Akkor ezek szerint tőlünk még nem regisztrált egy
diák sem.
Ezzel is okosabb lettem. Köszönöm!

Üdv,
Venczel József