Sziasztok!

A KIRA rendszerrel kapcsolatban érdekelne vélemény/tapasztalat. Sajnos elég gyakran csinálja azt, hogy egy bizonyos műveletnél (amikor új ablakban egy adott személy információit kellene megjeleníteni) "befagy". Az egyik processzormag 100%-on pörög, a megnyitott ablakban semmi nem jelenik meg, és bezárásra sem reagál. Kilépni csak feladatkezelőben lehet, de akkor meg a rendszer szabálytalan kilépés miatt fél óráig nem enged be újra. A KIRA csak Explorerrel hajlandó futni, más böngésző nem támogatott. (Próbáltam Edge-re átállítani, de úgy be se töltött.) Normál körülmények között ilyenkor kipróbálnám másik gépen is, hogy biztosan tudjam, nem azzal van-e baj, de ezt csak a MÁKkal történő egyeztetés után lehet megtenni, és akkor is úgy, hogy az eredeti gépről onnantól elérhetetlen lesz. Az ottani ügyfélszolgálat szerint az internetkapcsolatunkkal lehet a probléma, bár ez azért furcsa, mert én egyszer sem tapasztaltam problémát, pedig aztán gyakran dolgozok SSH-val is, ami elég érzékeny a kapcsolat megszakadására. A kérdésem, hogy valaki találkozott-e hasonlóval? Illetve hogyan lehetne kiseríteni a hiba okát? Semmi hibaüzenet nincs, amin elindulhatnék. Feleslegesen meg nem szeretném a gépet újratelepíteni, vagy másik gépre "költöztetni" a KIRÁt.
A gépen egyébként Windows 10 fut.

Köszönettel:
Péter