Sziasztok!

A tágybélivel kapcsolatban szeretném szakértő segítségeteket kérni.

Egy ideje már bírkózok a progival, mert telepítés és a hitelesítési kulcsok
beállítása utána a program igaz működik, de olyan szinten összekeveri a
gépeket, hogy csak vakarom a fejem, hogy melyik hol van, némelyiket fel sem
ismeri.

20 + 1 mester gépről lenne szó, amik tartományba vannak léptetve.
A gépeknek DHCP oszt ip-t, így a mester gépen a kliensek gépnév és mac cím
párossal vannak felvíve. A hitelesítési kulcsokat már próbáltam a helyi
gépeken; a szerver gépen megosztva és ennek a kettőnek a keverékével, hátha
azzal van baj, de semmi változás.

A mester gond nélkül elindítja az összes gépet MAC cím alapján, ezzel nincs
probléma, ezután keveredik valami, valahol össze.

A különös az egészben, hogy a mester gépen a gépek között egy bizonyos
gépnél megjelenik önmaga is és látom a kis képen, hogy ugyanaz a gép mit
csinál és kezeli is (zárolja, leállítja önmagát), holott a számítógépeket
tartalmazó listában nem is szerepel.

Próbáltam már az LDAP-os megoldást is, de ugyanaz a jelenség jelentkezik.

Valószínűleg az AD-nál keresendő a probléma, mert egy másik iskolámban
tartomány nélküli gépeknél probléma nélkül működik a progi.

Bocsi a hosszú levélért, de már nem tudok hova fordulni segítségért.
Nagyon megköszönnén a segítségeteket, mert nagyban megkönnyítené mind az
én, mind a kollégák dolgát.

Üdvözlettel,
Lovász Ádám