Közben próbálgattam egy "egészséges" ugyanilyen laptop segítségével.
>1-hez: nem történt vmi átállítás a BIOSban? És egyébként, ha jól emlékszem,
>enter vagy esc megnyomására jön elő ez a menüpont. Nincs valamelyik
>"beragadva"?
 Nagyon úgy néz ki, hogy igazad van, az Esc lesz a ludas! A másik laptopon
valóban ennek a lenyomására sikerült ugyanezt a feliratot behozni.Csak ezen a
"sérült" gépen sajnos az Esc gomb nem működik, sőt visszaszerelhetetlenül le
van törve. Kicsit a fólia is sérült a helyén. De nincs beragadva, legalábbis ha
Enterrel továbbmegyek, sehol sem jelzi, rendesen megy a Bios, Windows,
billentyűzet monitorozó program sem jelzi, hogy le lenne nyomva. Egyedül
bekapcsoláskor. :(Amúgy. amire használnám nem is kell az Esc, "távirányítva"
lesz (végszükség esetén külső billentyűzettel is mehet). Viszont akkor hogy
tudnám kiiktatni a gomb (helyét), hogy bekapcsoláskor se érezze úgy, hogy le
van nyomva?