Lejárt: https://docs.microsoft.com/hu-hu/deployoffice/office-2007-end-support-roadmap

És azért is lesz gáz használni érettségin, mert a következő, azaz tavasz/májusjelű érettségin már nincs a listában sharepoint designer. Úgyhogy elvileg nincs is szükség hivatalos microsoftos linkre. Úgyhogy a "hamarosan letölthető"-ből ha letöltési oldal lesz, gyanítom hogy nem lesz ott a sharepoint designer, mert oda csak a listában szereplő szoftverek kerülnek be.

https://www.oktatas.hu/kozneveles/erettsegi/2020tavaszi_vizsgaidoszak/2020tavasz_agazati_szakmai_erettsegi_vizsgatargyak

A közismeretiben még benne van, de ott ha jól rémlik nem szokott letöltési oldal lenni.

https://www.oktatas.hu/kozneveles/erettsegi/2020tavaszi_vizsgaidoszak/2020tavasz_nyilvanos_anyagok1

Szervizcsomag még fent van hozzá, de lehet hogy érdemes azt is helyben archiválni.

https://www.microsoft.com/hu-hu/download/details.aspx?id=27815

Az eredeti telepítőt meg szerintem sokan át tudják küldeni, én se szoktam a korábbi telepítő anyagokat törölni amíg szükség lehet rá, akár időn túl is egy pótvizsgához akár.