Hát igen… Az egyik telephelyemen, Drávasztárában, egy kicsike iskolában ez
probléma szokott lenni, ha sok a légy. Panaszkodnak is rá eleget.
Bezzeg, amikor én nyomkodom, akkor meg van úgy, hogy nem érzékel semmit…

De nem is ez a legnagyobb gond. Olyannal találkoztatok-e, hogy amikor a
beépített böngészőjével lejátszanátok mondjuk egy youtube videót, a böngésző
elhal a „renderer process has crashed“ hibával. Rákerestem guglin, de úgy tűnik
nincs rá fix, a samsung sem mond rá semmit és gyakorlatilag az összes samsung
smart tv-nél előfordul.
Egy megoldást tudok csak rá, ne használd a beépített böngészőjét, inkább dugj
rá egy gépet. :-)