Sziasztok!
Az Immunet-re nem állítottam át a teljes tantermet (kontroll csoport
vizsgálat) csak egy-két gépet. Nem hozott különösebb eredményt a váltás,
bár összességében nem tartom rossznak az Immunet-et. Sajnos a CAD
programmal inkább egy helyben toporgok, nem sok időm van, amit ennek a
tesztelésével tudnék tölteni. Most a következő lépés az SSD-re migrálás
(vagy full tiszta telepítés...)

Üdv:
Aszti Laci

La'szlo' Drubina <drub...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. nov. 28., Cs,