From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Boldog Ferenc
Sent: Tuesday, December 03, 2019 11:22 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: [Techinfo] Laptop kijelzőn buborék van

Hello!

DELL E6430A típusú laptop kijelzőjén felül (bal felső sarok és
középen) két darab.szabályos kör alakú buborék formájú hiba látható.
Kb. 5-6 mm átmérőjűek és egyforma nagyságúak. Nagyon hasonlít a Windows
buborékok képernyővédőjénél láthatóra csak ennek még "árnyéka"
vastagabb széle is van. Fixen ott virít.
Bevallom én még nem láttam ilyen kijelző hibát.
Monitor guruktól kérdezem, hogy lehet-e következtetni a kijelző
élettartamára ebből, illetve csere nélkül javítható-e? Vagyis mi okozhatja?

Itt egy fotó:
https://drive.google.com/file/d/1xi8xT_WbENL8s7g34MAH7KOp0iL6CDTt/view?usp=s
haring
--