Hali!

Miért nem használsz OpenDNS-t? Nekem kimondottan jól működik, úgy tapasztaltam
keveset hibázik, sokat ismer. Csak a dns szervert kell a megfelelő ip-re
küldeni és kész.

Nem kell bögyölni a beállítgatással, csak a DHCP adatoknál kell beállítani és
kész.

Üdv

Komódi István

rendszergazda

BSZC Karacs Ferenc Gimnáziuma, Szakgináziuma és Szakközépiskolája

Püspökladány