Ehh... esetleg van vmi ötletetek, h az elsősöket melyik ingyenes wisywig
szerkesztő használatára tanítsam (eddig ShPD 2007 volt, be is vált...)? A
kompozert én annyira nem kedveltem, de lehet-e sejteni, h mi lesz a jövőévi
szoftverlistában még? Köszönöm!

Török István <torok.ist...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. dec. 9., H,
17:09):

Gersei Zsolt