Veres Sándor <ver...@kossuthzs-szeged.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2019.
dec. 13., P, 8:54):

> Miért ijesztő az, ha egy fájl tárolja (tárolná), hogy pl. a pcdiak18
> PC-n készült? Főleg ha azt a PC-t húszan vagy harmincan is használják?

Egyéni használatú gépekre gondolok. Túl sok beazonosítási lehetőséget ad
akkor is, amikor nem kéne.

Azt nem tartod ijesztőnek, hogy pl. az Office fájlok tárolják, ki hozta
> létre és ki módosította utoljára a fájlt (általában teles névvel)? Ezt
> én aggasztóbbnak tartom.

Nem, mivel ez teljesen nyilvános és egyszerűen kivédhető. Én telepítéskor
azt írom be teljes névnek, hogy "Én". Ebből bárki rájöhet, hogy ő csinálta.

A többi off, nem akarok elmenni erre.  De általában nem vagyok vevő az
olyan érvelésre, hogy azért ne törődjünk az adatvédelemmel, mert úgyis van
egy csomó hely, ahol adatokat tudnak meg rólunk. (Ha rossz az ablak
szigetelése, és húz ki a meleg, akkor sem nyitom nagyra, hogy hadd menjen
ki az összes.)
Ezenkívül teljesen más az érzékenységünk és tűréshatárunk ezen a téren,
személyenként változik, erről kár vitatkozni. Engem nem zavar, ha bárki
pucéran lát, mégse kérem számon máson, hogy őt meg miért. Ez is ilyesmi.