2019.12.17. 17:43 keltezéssel, Molnár Péter írta:
Hello!
>Lehet hogy annyira régi a szerver, hogy még ethernet kerettípus 802.2
802.3

Jó lehet hogy összekevertem
>Ezt kellene módosítani a szervernél és klienseknél 802.3-ra, mivel az előzőt már a switchek, és hálókártya driverek sem ismerik.
Mivel a switchek es a gepek nem valtoztak azota, igy ezt is kizarhatjuk.

Nem arról volt szó hogy proxmoxra került a Novell?

Ezesetben bejött pluszban a proxmox virtuális switch (vagy ahogy hívják). Ha kernel hálókártya driverbe nincs belefordítva a támogatás ehhez a kerettípushoz?

Amúgy ezt találtam:

https://virtuallyfun.com/wordpress/2017/04/14/running-netware-3-12-qemu-kvm-2-8-0/

>Amúgy nekem még megvan az első 3.11-es novell szerverem VMWare esxi-n,
> és lehet is rá csatakozni DOS os klienssel, ami egy korabeli boot floppiról készült image.
Ezt az image-t megkaphatnam?

Ok.