>Nem lehet, hogy nálatok valami mással van gond? Valamit rosszul üzemeltek be? Interferencia? Nálunk nincs iskolai Wi-Fi. Ez az egyetlen vezeték nélküli rendszer. NEM. Interferencia nem okoz olyat, hogy nem fogadja el a jelszót, csak többször beírva. Aztán meg eltűnik az interferencia ha kétszer beírom a jelszót? Ráadásként android és iphone is jó, csak a mocsok windows csinálja, még friss telepítéssel is megnéztem mind3 verziót: 7 8.1 és 10 ugyanaz!! Sokodjára hívtam a kifüt, ahol tudnak a hibáról. ( már ez is elég fura, mert beismerik, hogy tudnak róla csak nem az ő hatáskörük)

Nálunk kivétel nélkül az összes windows érintett, image-es gépek, friss telepítettek és a pályázatosak is. Naponta vagy pár naponta újra be kell írni a jelszót és gyakran, csak sokadjára fogadja azt el.
cat nélkül és cat-el sem jó, ugyanez a gond mindkét esetben.
A sebességével amúgy nem lenne probléma, csak kalap szar az infrastruktúra ami a hitelesítést csinálja. A régi wifi-nk is peap-mschap-v2 enterprise wifi és érdekes annál nincs ez a baj. Szóval itt bővítés lesz, lefedem a megmaradt területeket és elfelejtjük ezt a ........rt.

A facebookon is látok hasonló problémákat a témában, szóval nem vagyok én ezzel egyedül, csak szerintem páran nem mernek még szólni sem ez ügyben.