Az miért nem működik, hogy nem közös címet használnak, hanem mail alias
vagy továbbküldeni arra az 5-6 címre? MSO fióknak is tudni kellene ezt
simán. De gondolom, ezen a címen válaszol az összes ember, ha beérkezik
valami, mert ha már katyavasz akkor legyen igazán katyvasz.

Üdvözlettel
Tiba Csaba
Szentendrei Református Gimnázium
2000. Szentendre, Áprily tér 5