LSK:SMART 2:0

Szerény ismereteim és a tapasztalataim alapján is csak csatlakozni tudok :)
ár/szolgáltatás arányban jobb az LSK CB...
2 Smart mellé már 6 CB-t vettünk, mikor lehetett.
A Smart ellen szól, hogy "bezárja" a tanárokat egy adott programba,
amit később sok (iskolának sok) pénzért kell megvenni.

---
Üdvözlettel:

Verpeléti Ferenc
rendszergazda
+36 20 931-0503

Újbudai Teleki Blanka Általános Iskola
1119   BUDAPEST, Bikszádi  u.  61-63.
http://www.teleki-xi-bp.sulinet.hu/

SMART licensz gonosz. De nagyon. Ellenben a programja sokkal okosabb.

LSK-hoz viszont van korlátlanul használható szoftver.

Ez egyszerűbb tudású, ám a tapasztalatok alapján a tanárok zöme kivetítőnek/jegyzettáblának használja, nem a klasszikus értelemben vett interaktív táblának (int.a.feladatok).

Nálunk van mindkettő, SB480 azért köhög néha (driver, érintés, stb.). LSK rugalmasabb.

LSK-ra lehet táblafilccel írni, bár ez csak a leírásban láttam, de mindjárt rákérdezek a Kollegináknál.

LSK supportja remek.

Szóval LSK:SMART 1:0 :-)

Gy