Oké, de Admin levélre nem válaszolunk :)    szmájli

---
Üdvözlettel:
Verpeléti Ferenc

Sziassztok!

Ok, akkor én nem azt írom. Ez teljesen szubjektív dolog.

Én pl. örülök, ha ott van az előzmény is, mert néha napokkal később kapom meg a kérdést, amire már meg is érkezik a válasz.
Amikor valaki kitörli az előzményt, néha csak pislogok....
De tudom, megint csak szembe...-ok a széllel. Bocs!

Üdv,
Venczel József