Üdv!

Nincs szerencsém a fenti szoftverekkel:
- az AutoCAD 2018-at már használjuk, annak idején körbe is olvastam
fórumokat,
de azt láttam így jártunk: az oktatási változat, bár ingyenes, de beleír a
lemez második
szektorába, tönkretéve az általam használt boot managert. Bele is nyugodtam.
De azóta sikerült valahogy másik gépre feltennem úgy, hogy ott meg nem.
Viszont nem tudok rájönni, hogy mi volt a különbség, mert azóta sem
sikerült ezt újra elérnem.
Szóval a kérdés: van valami kapcsoló, vagy "hadicsel", amivel ez a lemezre
írás kiiktatható?
- az Inventor 2018 most került a képbe, mert a korábbinak lejárt ebben a
hónapban
a licencsze. Egyik problémám, hogy ez is beleír a második szektorba...
A második, hogy a regisztrációkor kapott emailben szereplő kulcsot nem
fogadja el.
Nem böngészőben történik az aktíválás, de a szövegben 404-es hibakódot
emleget.
Nem tudom, hogy összefügg-e, de ha belépek az Autodesk oldalán a loginommal,
és lekérem a szoftvereink listáját akkor ott csak az AutoCAD (meg még pár
ismeretlen)
jelenik meg, az Inventor nem. Pedig ugyanazzal a loginnal belépve töltöttem
le,
és a loginnál használt email címemre jött a regisztrációs kulcs.

Ha a boot managerem el is veszik, azt aktíválás akkor sem értem miért nem
sikerül.
Bársony József