> Egy puha, száraz portörlő ronggyal töröljétek meg a tábla belső peremét,
ott
> ahol a fényes prizmaszerű felület van.
> Nem ismerem a SMART táblák működési elvét, tehát nem tudom, hogy miért,
> de nálunk ez megoldotta a problémát. Egy próbát megér. Kérlek majd jelezz
> vissza, hogy nálatok ez megoldotta-e a problémát.

Köszönöm, ez lett a tökéletes megoldás! Kolléganő nagyon testhezállónak
érezte a feladatot, mert a tábla a másik telephelyünkön volt. Örült, amikor
csak ennyit kellett kipróbálnia, és nem bonyolultabb feladatot adtam neki
:) Állítólag mereven poros volt. A takarítók félnek tőle, technikai eszköz,
nem bántják :)

Nagyon kíváncsi volnék mi szerepe van a tábla működésében ennek a fényes
sávnak, minden esetre nagy kő esett le a szívemről :) Ha vágnék egy fehér
lapot és leragasztanám, lehet totál meg is kergülne :)

Zsolt