A vaterán aprópénzért lehet komplett kibelezett márkás PC-t kapni (RAM, HDD, és processzor nélkül) pl:

https://www.vatera.hu/lenovo-m82-s1155-3-gen-i-szeria-felgep-apropenzert-2862406985.html

Én már többször csináltam hogy vettem egy ilyet, és áttettem az alkatrészeket az alaplaphibás gépből.

Ezek csendes és újszerű gépek (azért néhány karcolás lehet rajta kívülről a pakolgatás miatt)