Sziasztok!
Szeretnék kapcsolatba lépni olyan rendszergazdákkal, akik az iskolában
üzemeltetnek kamerarendszert.
Nálunk most építik ki, de utána olvasgatva a jogszabályoknak, leírásoknak,
minden érintett fél (tanár, dolgozó, tanuló törvényes képviselője) el kell,
hogy fogadja ezt.
Valamelyest én erőltettem az info-termeinkbe való beszerelést, mert
rendszeresen széthúzták (nem nagyon, csak kicsit) a tápkábelt, az egeret
stb. ill. elvittek egeret, kiszínezték és kicserélgették a billentyűket.
De volt már lopás nemcsak infotermekben, hanem a tanáriban is.
A bennem felmerülő kérdések:
-Mennyi ideig lehet őrizni a felvételt?
-Ki férhet hozzátekintheti meg? (olyanra gondoltam, hogy esemény
bekövetkeztekor, az igazgató, v. helyettes + rendszergazda + még valaki)
-Milyen feltételeknek kell megfelelni (aláírások, tájékoztatás, kitáblázás
stb.)

El is bizonytalanodtam a leírások hatására, hogy jó volt-e ebbe belevágni...

Üdv:
Aszti Laci