Az swf korlátozását még meg is értem, ezért szúrtam be az interaktív anyagot
PP-be, mert azt kezeli, persze csekély tudásom miatt arra már nem gonoltam,
hogy az swf objektumként is swf. Gondoltam hátha átverhetem a panelt.

-----Original Message-----
From: Peter Molnar <petersof...@gmail.com> On Behalf Of Molnár Péter
Sent: Tuesday, February 18, 2020 8:58 PM
To: Nagy György <nagygyor...@chello.hu>; 'Techinfo'
<techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] swf, vagy pptm fájl lejátszása Samsung interaktív
panelen

Hello!
 >Most valószínüleg mellé nyúltam, bár nem feltétlenül értem a
>gyártót/forgalmazót/, de ez már nem ide tartozik.
SWF az biza flash tartalom. Ezt mar evek ota "uzik" ki minden bongeszobol.
Raadasul a falsh lyukas mint a szita, hetente frissites jon ki ra.
Egy TV-t frissiteni nem hetente szoktunk.
Abszolute megertem, ha nem adnak tamogatast hozza. En se adnek.
Foleg, hogy megoldahto a lejatszasa, csak gepet kell rakotni.

--
Udv:
Molnar Peter