Tiba Csaba <tibacs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. febr. 20., Cs,
11:04):

> Biztos nem hiba, fícsőr. Nézd meg milyen ip-mac tartozik hozzá. Frissítés
> során nálam ugyan nincs wsus, de elszáll a mac adress, holott nincs
> beállítva a cserélgetése. Szerintem ütközik 2 gép. Ellenőrizd le. Wireshark
> a másik tipp, hogy nézd meg mi történik a hálózatodban.

Szia.
Sasjnos az ütközés kizárt egy mikrotik routeren vannak mac-hez társított
fix ip-vel, egyidejűleg mennek nincs ütközés, minden hálózati forgalom ok,
googlin egy cikket találtam erre, hogy 23 klien után nem jelennek meg a
konzolban az újabbak (egész pontosan a legutoljára felvett megjelenik és
helyette eltűnik egy másik, már vannak csoportok is, de értelem szerűen az
összes gépet nézem bármely szűrési feltétellel...)
még fontos lehet, nincsenek tartományban, azonban egy munkacsoportban
vannak.
2 hálókártya vana a gépben egyik az irodai rész felé másik a diák háló
felé...

restart-service wsusservice nem segít powershellben egy-két regedites
dolgot írtak tartomány esetén, de az nem segít :(
--
Kurucz Zoltán
*bitmester.hu <http://bitmester.hu>*