Szia!

Igen, eddig nem tartottam szem előtt a köz javát. Önző módon, úgy voltam
vele, hogy még mindig jobb, mintha fordítva lenne.

Ellenőrizni fogom, hogy fennáll-e még ez az állapot, mert szeptember óta
nem foglalkoztam vele és ha igen, akkor bejelentem ezt is.

No, most szólt még két kolléganő, hogy múlt hét óta Ők is kínlódnak vele,
szerda-csütörtök óta. Korábban, majd másfél éve teljesen jól működött
nekik. IPhone7 és Iphone8 készülékük van.

Szerintem helyi probléma lesz. Valamit rosszul konfigoltak nekünk. Még
mindig azt mondom, kapcsolatban lehet azzal a szoftverfrissítéssel, amit
múlt héten csináltak és a Diákháló Huawei AP-it érintette.

Üdv,
Venczel József

Molnar Peter <moln...@petersoft.hu> ezt írta (időpont: 2020. febr. 25., K,
8:39):