>Ez megint egy jól sikerült portál:
>Ha valóban ennyiért adja, akkor király!, Bár lehet, hogy hozzá a hűtő
30ezer, csakhogy árában maradjunk

Sacperkábé. Innen nem rendelni célszerű, hanem összeválogatni a lehetséges
konfigurációkat (érdemes azt nézni, ahol több szállító is van), aztán az
egész pakkot megküldeni a fenntartónak, hogy valami ilyesmit szeretnétek,
ott meg a beszerzési referens (ha van ilyen), elintézi a többit,
megtámogatva az ottani informatikai referenssel (még ideálisabb eset), hogy
ne legyen hülyére véve. Az árlisták az adott keretmegállapodásnál
(Közbeszerzési adatok -> Keretmegállapodások, azon belül érdemes szűrni a
hatályosokra és a kategóriaszűrést is, az már majdnem olyan, mint egy
webáruházXD) letölthetőek excel formátumban, érdemes onnan mazsolázni, mert
akkor lehet normálisan szűrni, valamint közvetlenül átemelhető egy másik
excel munkalapra a kívánt sor, és számoltatható, ha van egy maximalizált
keret.

> Eddig Kaspersky Endpoint-ot használtam. (szerver -cliens) Jövő hónapban
lejár a három éves licensz, de nem hosszabíthatok az ismert rendelkezések
miatt. A közbeszerzési listán látottakról kérdeztem volna, mert nem ismerem
egyiket sem.

Ne aggódj, van fent Kaspersky:
https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/termek-adatlap?p_p_id=ProductEditPortlet_WAR_
PubProcPortal&_ProductEditPortlet_WAR_PubProcPortal_viewMode=DATA&_ProductEd
itPortlet_WAR_PubProcPortal_entityId=1048298173857

De ha csak leszűkíted a keresést 020112 - Vírusvédelmi szoftverek (IT
biztonság) kategóriára, és beírod a keresőbe, hogy Kaspersky, tudsz
mazsolázni:) Az más kérdés, hogy a fenntartó engedélyezi-e.

(Bakker, ez a portál továbbra is hulladék, egy örökkévalóság, mire betölt
bármi is.)

Üdv:
Török-Perjés Erika