Sziasztok!

A tárgybeli cégtől hívott egy üzletkötő kb 3 héttel ezelőtt, hogy kössek szerződést. Az előzó már 5 éve lejárt.

Nemet mondtam, mert mobiltarifák is vannak a tárgybeli cégnél, amik meg fognak szűnni. Azt is mondtam, hogy nem kérek új connect box-ot, mert már szét van furkálva fal az állandó modemcsrétől.

De a havi számlákat rendesen fizetem.

Nem tudom, hogy van e összefüggés, de azóta nagyon rossz a net. Ahogy elkezdek online videót nézni 20 percenként megszakad a net.

Ilyenkor a saját openwrt-s routerbe belépve a WAN adapternek látszólag van IP címe, de ha rámegyek a connect gombra akkor mindíg másikat kap az UPC-től.

Amikor nincs ez a leakadás csak úgy próbálkozok, akkor ugyanazt az IP-t kapja. Mintha X megabájtonként új IP címet adna, vagy letiltaná a régit.

Találkoztatok hasonló jelenséggel, vagy csak engem szivatnak?

Kösz,

Péter