csatlakozva a hozzászólásodhoz:

az oktatói bértömeg nőtt tudtommal is csak...nem a teljes bértömeg, nekem
úgy tűnik...

erős a gyanúm hogy ez okozza a szakszervezetek által számolt - szerintük
szükséges- 42,2 milliárd és a 35 milliárd közötti különbséget is...

a konkrét hír tavalyról:
https://hirado.hu/belfold/kozelet/cikk/2019/11/19/teljesen-atalakul-a-szakkepzes

a költségvetési törvényt nem néztem meg ugyan konkrétan én sem, de gondolom
nem véletlenül beszélt a Pölöskeiné "oktatói bértömeg"-ről...

Veres Sándor <veres.san...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. márc. 8., V
13:21):