Most lenne jó a digitális kompetencia-képzés a tanároknak, amit '18 őszén
kellett volna elkezdeni. Mára lenne eredménye. Legalább néhány tanárnál.
Szerintem a diákok többsége jobban kezeli a stream-es dolgokat, mint a
tanárok. Valaki már itt emlegette (bocs, hogy nem nézem most vissza, ki
volt), szóval említve lett, hogy előbb a tanerőket kell felkészíteni erre.
Egy hét simán elmenne a tanerő oktatására. A diákjaim már hallottak a
moodle-ról. A tanárok is (mert már emlegettem), de nem is emlékeznek arra,
hogy hogy hallottak róla.
De legyen, tanerők készítik a digitális tananyagot. Miként vesszük rá a
diákokat, hogy a gép elé üljenek? Mifelénk soknak nincs más, csak egy olcsó
mobiltelefon.

Üdv
Vendel

La'szlo' Drubina <drub...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. márc. 14.,