Sziasztok,

Google Classroom lenne a platform és működik is, de ma kipróbáltam az email
küldést.
GSuite-os címről tudok küldeni kifelé, de se erre a levélre nem tudok
válaszolni, se új üzenetet se tudok küldeni. Egyből visszadobja
Aztán Gsuite-es címről GSuite-es címre pedig semmi. Vissza se dobja, és meg
se érkezik.
Hol romlott el valami? Mert emlékeim szerint amikor annak idején
beállítottam, akkor ment (évekkel ezelőtt)
Változás tegnaphoz képest, hogy már csak egy domain van beállítva

Lehet, hogy a Dashboardon kellene valamit állítanom?
Összesen egy bejegyzés van, ami google-hoz kötődik:
neumann-szhely.sulinet.hu mail CNAME ghs.googlehosted.com. Igen

Felvinnék egy MX rekordot
Kéri a Host nevet, Google szerint (
https://support.google.com/a/answer/174125?hl=en) hagyjam üresen, vagy
írjak @-t. Az üresért is reklamál és a @-ért is.
beírhatom oda a sulinetes domént? Vagy mit keres oda?
Köszönöm