[OFF]

Ellenben évek óta számtalan lehetőség volt a beletanulásra, csak leszarta mindegyik. Szépen látszik, hogy "erőszak" nélkül ablakon kidobott pénz volt az egész és az is, hogy a jajj nem értem/öreg vagyok hozzá/bonyolult nekem/stb típusú kifogások mind üres kifogások, nem akarom dumák csak. [mégoffabb]Persze segítsünk nekik, de csak a diákok érdekében, én speciel egy másodpercig se sajnálom egyiket se, amelyik most vért izzad...[/mégoffabb]

[/OFF]