Hátha valakinek segítség, hogy mit sikerült előre lépni. A supporttal
"csevegve" nagy nehezen sikerült az "Education upgrade". Legalábbis ők azt
mondták, hogy az a státuszom, meg utána nemsokkal meg is kaptam a
kérdőívet.Most (másfél napja) várom, hogy elfogadják. Mégegyszer köszönöm az
itteniek és az innen ajánlott Matolcsy Zoltán féle oldal, illetve a szerzője :)
szíves segítségét! K.Tibor