Sziasztok!

Én is próbálkoznék a regisztárcióval, de ahogy fentebb olvasható nem
fogadja el azt.
Van esetleg már valakinek valami megoldása?
Nálunk esélytelen, hogy csak e maitt fizessenek egy domain-ért, ezért
szeretném a sulinetes címmel beregisztrálni az iskolát.
Ja és még a supportot sem tudom elérni, mert be kellene lépni az admin
felhasználóval, amit ugye nem enged létrehozni :( .

Előre is köszi a segítséget és kitartást mindenkinek ebben a kaotikus
időszakban.

Üdvözlettel,
Lovász Ádám

Mondrák Vendel <info.ege...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. márc. 16.,