Sziasztok!
Anno minden iskola kérhetett második domain-t is. Én kértem. így a miénk a
vedres.sulinet.hu is, meg a vedres-szeged.sulinet.hu is. Igaz ez utóbbit
még nem használjuk. Most azért elgondolkodtam, hogy kipróbálnám a Google-t
is, és az MS rendszerét is. Talán az idő előrehaladtával lesz időm
tesztelni majd. Viszont annyi sok részinfó hangzott már el itt mindkét
rendszerről, hogy bennem ez eléggé katyvasz lett. Nem lehetne egy egy
doksiban pontosan leírni mindkettőnél a lépéseket? Pl. a szertár-ba fel
lehetne tenni.
Indítsak új szálat?

Üdv:
Aszti Laci