>  >Nem fog menni, ha igen akkor is akadozik 1-2 embert ledobál stb.
>  >A skype már nem olyan mint régen.
> skype, eldontottek ott fent, 50 koruli csatlakozora szamithatnak.

Ez így van! A tanker informatikusai nemtom ezt hogy magyarázzák ki :)

> Erdekes lesz.

Az biztos :)

Amit azóta nézegettem.

Skype<>Skype4Business, ami az o365 része.

Ez utóbbi még lehet menne is, legalábbis cimboránál használják céges
szinten. Ráadásul a tanker o365-öt használ, mert láttam, hogy OWA-ba léptek
be amikor egy levelet nálunk nyomtattak :)

Webes skype-ba nem engedett be az O365 accountommal. Jól gondolom, hogy az
asztali sem fog akkor (én eleszedtem, ezért fel nem teszek egyet magamnak)?

Magyarul nekem annyi teendőm van, hogy a főnök laptopján legyen classic
skype, és a kezdetig regeljen egy MS fiókot. Ha ez megvan, részünkről
megtettünk mindent, és karosszékből figyelhetem, ahogyan összeomlik az
egész, de nem miattam :)
Erre kérek tőletek egy megerősítést, hogy jól gondolom-e.

Zsolt