2020. 04. 03. 20:32 keltezéssel, Takács Tibor írta:
Sziasztok!

Több diákunk is szeretne Office 2016-on emelt szintű közismereti érettségit tenni.

A szoftverválasztó lapon ez a szöveg (is) szerepel:

"Figyelem! Egyes szoftverek csak online súgóval rendelkeznek, így a vizsga alatt nem elérhetőek."

Esetleg van rá valamilyen módszert, hogy a Súgó elérhető legyen számukra? Ezt biztosítani fogják a vizsgán?

A függvények rövid magyarázó része offline is működik, aki már látott közelebbről excelt annak épp elég segítség lehet(főleg emelt szinten), legalábbis itt még nem panaszkodott egy gyerek sem emiatt:)

Vagy már az is elvárás, hogy magolja be az Excel összes függvényét a paraméterekkel együtt? Ok, másik iskolából hallottam olyan "Kolléganőről", aki úgy kezdte pl. a Word tanítását, hogy a diákoknak be kellett magolni a teljes menüt, de eddig én ezen nevettem, és azt hittem, nem lehet komoly.

:O
Tudom, hogy igazat mondasz, de nem akarom elhinni:(

--
Alaksza Balázs