Még egy eszembe jutott. Mostanában én is jártam úgy, hogy ilyenbe futott a gép, és hiába nyomtam resetet mindig visszament a hibajavításba. Magára hagytam a rendszert, volt vagy egy óra vagy másfél (gondolom) mire kisütötte hogy nem tud semmit javítani, de utána a felkínált újraindítás után jó lett. Az időt pontosan nem tudom, reggel lett ráhagyva, egy óra múlva még mindig pörgött a csík, ebéd után már írta hogy nem tudja javítani. De ez is megint egy baromság, win7 alatt még kirakott egy menüt és el lehetett kerülni a hibajavítást, itt már azt se lehet. Mintha arra játszanának, hogy egy bootloopos win10-es tabletet amin lehevert a windows még véletlenül se lehessen újratelepíteni, hanem ki kelljen dobni. Minden olyant kivettek, amivel egy rádugott billentyűzettel át lehetne venni az irányítást, mindent a már működő win10 alól kell elindítani. Személyes kedvencem, mikor a microsoft supportnak beírják, hogy nem indul a tableten a win, csak folyamatosan resetelget, emiatt még a biosba se lehet belépni (nálam is volt olyan tab, aminél nem volt billentyű kombináció a biosba lépésre, csak winen keresztül). Erre az okos support kezdi visszaírni, hogy Gépház - ... :)