OBS Studio!

Ingyenes és mindent tud. Akár egyből Youtube élőbe, Facebook-ra, Twitch-re is.
A kamerakép(ek) mellett lehet más tartalmakat is nyomni közben, videót,
weblapot, más alkalmazást, képeket, szöveget, akármit.
Bár ha jól tudom a Facebookra nem fogsz tudni vele élőzni, mert a kód, ami
kellene hozzá az élőzéshez azt a facebook a „hagyományos“ account-oknál nem
adja ki, csak ha a csoport valamilyen „cégszerűen“ van regisztrálva...
A Youtube élőzéshez viszont ott a kód bárkinek, de ha még nem élőztél
Youtube-on előtte, akkor 24 óra az „aktiválása“.
Twitch-et nem tudom, szerintem az megy egyből.