Próbálj azzal érvelni, hogy saját maguknak csinálnak több munkát, ha nem fogadják el az igazolást! Ugyanis a jelenlegi törvények szerint jár neked, ami jár, nincs halasztó hatályú rendelkezés, tehát ha nem adják meg, akkor  veszélyhelyzet elmúltával majd beviszed a diplomát, és újra számfejthetik az egészet. Jogosan kérheted majd kamatostól az elmaradt fizetést. Tehát csak finoman jelezd, hogy jobban járnak, ha most bemondásra akár, de elfogadják. (jelenleg egy táppénzes papírt is el kell fogadni e-mailben!!!, ami aláírva sincs)

Off: azt hittem, ezek az idők már elmúltak, mert sok évtizeddel ezelőtt a feleségemnek nem akarta az OEP ügyintéző kiadni az orvosi pecsétjét, mert a diploma mellé kiállított papíros igazolást vitte be a hivatalba, nem pedig a méter hosszú, latin nyelven írt, öklömnyi fából készült díszpecséttel ellátott diplomáját, tokostól. Visszamentünk a latin diplomával, azon sincs több hitelesítés, kértem az ügyintézőt, hogy olvassa el. :)

sl