Somogyi László <somo...@drgall.t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. ápr.
27., H, 17:54):

> A Thunderbird Fájl/Mentés másként... menüpont jó valamire. A kijelölt
> leveleket egy adott könyvtárba elmenti valahová, a fájlnév tartalmazza a
> tárgyat-feladót(email címét) és a levél dátumát-idejét. A levelek
> külön-külön .eml fájlként kerülnek mentésre, benne foglalt csatolmánnyal
> együtt. Tehát mindenhonnan mindet egy központi könyvtárba lehetne lökni.
> Gondolom az MS Outlook nevű csodaszoftver is meg tud nyitni egy .eml fájlt,
> ha hozzá van társítva a felhasználó gépén, akinek felcsatolod hálózati
> mappaként.

Köszönöm  a válaszokat.
A kliensprogramok Mentés funkcióját ismertem, de sajnos a többség MS
Outlookot használ (ráadásul különböző verziókat) és a gond az volt, hogy a
mentés után nem volt jól visszaolvasható a levél (azt jelezték, h
"széttöredezik" - ???? - a tartalom).
Azt gondoltam, h mivel minden email egy fájl, létezik valamilyen prg, ami
érti ezeket a fájlokat függetlenül attól, hogy milyen
kliensprogrammal hozták létre.

Közben találtam egy https://www.mailstore.com/en/products/mailstore-home/
programot, de nem tudok róla semmit. Most ismerkedek vele. Tud különböző
fiókokból (a gépről a felhasználói profilból, nem a szerverről) kibányászni
már letöltött leveleket (POP, IMAP) és kezeli a webmaileket is (név-jelszó
megadásával). Tesztelem...

--
Dicső Géza
Budenz Admin