Csaba, te kérdeztél, én válaszoltam, mert azt hittem, segítséget vársz,és
annak a válasza érdekel, aki ért hozzá.
Erre beszólsz azoknak, akik értenek hozzá.
Névjegyzéken szereplő érettségi elnök vagyok, ismerem a vizsgaszabályzatot,
időnként próbálok segíteni embereknek, akik kérdeznek, mert az információk
nem jutnak el azokon a csatornákon, ahol kellene. Most különösen, mert sok
inden  nem érvényes, ami más években. Tőlem csinálj olyan hülyeséget, amit
akarsz, vezesd félre úgy a diákokat, ahogy akarod, én pedig megpróbálom
megjegyezni, hogy a te kérdéseidre máskor ne válaszoljak.
(A jogszabályok évszáma nem változik minden módosításkor, de ettől még sok
mindenben változik a tartalmuk.)

Magyar Csaba <m...@javorka-tata.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2020. ápr.
29., Sze, 16:36):