De ! megnézem.
Erre pl nem gondoltam :)

2020. 05. 04. 10:41 keltezéssel, Schveibert Robert írta:
Videokartyat nem tudsz beledugni?

2020. május 4., hétfő dátummal Fehér Sándor <f...@madach-starjan.sulinet.hu <mailto:f...@madach-starjan.sulinet.hu>> ezt írta:

    Sziasztok!

    Tárgybéli 2015-ben kapott gépeink közül 2 darab megpusztult.
    Egyik nap még okés volt, nem volt tünet másnap bekapcsol, de képet
    nem ad, csak világít a power led + ventilátor pörög normál fordulaton.
    Sajnos már két gép csinálja rövid időn belül UGYANEZT!, szóval
    innen már gyanakszom egy kicsit.

    Amiket próbáltam:
    cmos elem csere
    cmos reset
    winkey+b hosszan nyomva
    bekapcsoló gomb hosszan nyomva
    usb bios recovery, ahogyan a hp oldalán le van írva. (usb fat32-re
    felmásolni a mappaszerkezetbe a bin file és úgy bekapcsolni a gépet)
    memória csere
    cpu csere
    usb+ps2 billentyűvel is néztem (winkey+b miatt)

    A memória és a cpu másik gépben JÓ, tehát ez sajnos alaplap
    probléma lesz, nekem annak tűnik legalábbis.

    Ram nélkül a gép csipog, jelzi annak hiányát.
    Teljes konfiggal bekapcsol, világít, venti megy ennyi... Képet nem
    ad sehogy sem.

    Van még valakinek ötlete, ami kimaradt?
    Nálatok mentek már tönkre ebből a típusból?
    Van erre még gari? (2015 decemberben jöttek)
    Mit lehet tenni? (szóljak a tankerbe stb?)

    Köszönöm a válaszokat!
    Üdv!

Üdvözlettel
          Schveibert Róbert