Köszönöm Laci!

Valóban a sulix proxy-val akadt össze!
Nagyon hálás vagyok, hogy ezt javasoltad!
Én nem találtam, és soha nem gondoltam volna, hogy egy ilyen egyszerű dolog
miatt dobja a hibát!

Ezer köszönet!

Birkás Attila

Én amiket a neten találtam:

Lehet hogy az elérési útban szereplő valamelyik könyvtárban van még
másik qt5core.dll. Erre rá lehet keresni cmd parancssorban:

where qt5core.dll

Ha van akkor ideiglenesen átnevezve kipróbálni a zeal-t.

Találtam olyant, hogy nem sima usernek hanem mindenkinek (system) kell
telepíteni. Kipróbáltam itthon, a letöltött msi telepítő ilyent nem
kérdez, de rendszer telepítést csinált, program files\zeal könyvtárba.

Találtam olyant, hogy ha proxy van a hálózaton, akkor dob c0000005
hibát. Meg kéne próbálni kihúzott lan kábellel.

Találtam olyant is, hogy a proxy kliens miatt csinálja, ha kihúzott
kábellel nem jó, akkor még megpróbálnám leszedni a Sulix Agent-et is,
mert az szerintem proxy kliens is.

Aztán néztem, elég hosszú könyvtárból futtattad. Csinálj a C: gyökerében
egy zeal mappát, abba tedd a programot, zeal alatt egy doc mappát
például, és majd abba a dokumentációkat. Adj a mappára mindenkinek
minden jogosultságot, és úgy próbáld meg.

Aztán lehet még valami hiányzó komponens, találtam olyant, hogy Qt
creator-t feltelepítve, és annak a könyvtáraiból a program mellé
másolgatva komponenseket, ki lehet deríteni hogy mi hiányzik. De az egy
ördögi
meló...https://stackoverflow.com/questions/22346851/qt-application-fails-to-run

GyL