Szia!

Nem lehet, hogy azt a féle titkosítást nem támogatja a gép? Nézd meg a
routert, hogy mire van állítva (WEP vagy WPA valamelyik szabványa) illetve
magán a gépen is, hogy tudja-e fogadni! Jártam már így, hogy a gép nem
tudta a WPA-PSK-t, csak a sima WPA-t.
Esetleg még egy wireless driver frissítést ráeresztenék.

Üdv: V. Csaba

Ferenc Bodnár <bferenc2...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 11., H,
17:38):